Ape kejadah la jamban lak Max punya tajuk entri ni. Tapi memang pasal jamban pon entri ni. Max malas nak menaip malam ni. So Max kongsikan 2 gambar yang da lama menginap kat harddisk Max nih. Dah tak ingat dah dapat katne so sape yang rasa gambar-gambar ni dia punya, sila angkat tangan eh. Kepada budak-budak kecik. jangan terpengaruh dengan gambar-gambar ni yer. Max tak nak jadi perosak bangsa. Cewah. layan...

****************************************

Ni la akibatnya kalau kene ketagihan game. Siap buat jamban kat dalam bilik. Ni mesti bilik pon dah bau jamban dah. Keyboard tu pon dah ade kuning-kuning tu. Ewww. Yucks!
****************************************

Sape tau kat mana leh dapat josctick macam nih?. Max nak gak ah. Kalau main pakai joostick gini, mata memang tak pandang ke skrin. haha
*****************************************

p/s : Gambar-gambar ni sekadar hiburan semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang mati. Kalau ade kaitan pon ngan orang dalam gambar tu jer. =P. Slamat menghayati gambar-gambar nih. Max nak pi tido. Sok banyak keje.

5 comments:

mancai said...

gambar no dua best... memang jadi game lain tu kang... hahahaha

Nisaeciz said...

hahahaha. nak jugak ke yg mcm gbr no 2 tuuu?? kompom tido pun bawak 1x. huahuahua


nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Maya! Kenapa nak Dani jugakk??

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hoh ?




*malu.

adrina sidek said...

isk2....dak laki suka la main game tu *tutup mata*

Sollehahn Maximus said...

@ mancai : jadik game per tuh??haha
@ Nisaeciz : tak tido pon bawak gak kot..
@ miss lolly : uih..apsal malu laks?..gambar cik lolly ker...rofl...
@ adrina : sape kater?..dak pompuan pon ader yang suker..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
top